Monday, October 10, 2011

Candy from a friend!

せんしゅうわたしはわたしのとまだちにラムネあめだまをもらいました。Last week, my friend gave me candy. わたしのとまだちはれいなさん。れいなさんはとうきょうからきました。ラムネ  is her favorite kind of candy. ラムネはすきです。わたしもすきです。ラムネあめだまはかわいいとおいしいす.

これは caramel, クッピ candy that melts in your mouth, and "whistle candy" that whistles when you blow through it.

No comments:

Post a Comment